1. Ce este serviciul „Express”?

Serviciul „Express” este serviciul ce asigură livrarea corespondenţei în 12 ore în aceeaşi localitate sau 24 de ore între reşedinţele de judeţ.

     2. Care sunt documentele care însoţesc o expediere (plic sau colet) până la destinaţie?

AWB (Air Way Bill) reprezintă documentul de însoţire a expedierii pe toată durata transportului ce are un număr unic de identificare, ce permite urmărirea titan casino paperwriters expediţiei până la livrare. AWB conţine datele expedierii: expeditor, destinatar, greutatea şi tipul expedierii, valoarea asigurării (dacă este cazul), plata ramburs (dacă este cazul).

    3. Cum pot plăti pentru serviciile de curierat?
Dacă ai încheiat un contract cu noi plata se va face prin transfer bancar lunar, în maxim 15 zile calendaristice de la transmiterea facturii.
Dacă eşti client ocazional plata se poate face cash sau cu cardul la curier.

  4. Ce se poate livra?
Livrăm orice cu condiţia ca greutatea maximă a expedierii (per colet) să fie de 30 kg, iar bunurile ce fac obiectul expediţiei să nu conţină următoarele:

      • Bunuri care, prin natura lor sau prin modul în care sunt ambalate, pot pricinui pagube persoanelor, mediului, instalaţiilor utilizate sau celorlalte bunuri;
      • Ambalaje ce prezintă inscripţii care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, respectiv bunuri care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, dacă se depun neambalate, inclusiv în ambalaj transparent;
      • Bunuri al căror transport este interzis prin dispoziţii legale, fie şi numai pe o porţiune de parcurs: arme, muniţii, droguri, material explozibil/toxic/inflamabil;
      • Bunuri pentru care sunt stabilite condiţii speciale de transport, prin dispoziţii legale administrative, economice, sanitare, veterinare, fitosanitare: opere de artă, antichităţi, aur, argint, pietre preţioase, animale vii, etc.
      • Etichete sau inscripţii vechi neîndepărtate
  1. Care este ora maximă până la care pot înregistra o comandă?

Ora până la care se poate înregistra o comandă diferă în funcţie de serviciul ales.

            • Pentru serviciul Mesager Express zona 1 şi Mesager a Doua Zi ora maximă este 16:00
            • Pentru serviciul Mesager Express zona 2 şi 3 ora maximă este 14:00
            • Pentru serviciul Mesager Nocturn* ora maximă este preluare a comenzilor este 14:00, iar predarea expedierilor se va face începând cu ora 18:00 indiferent de adresa de destinaţie
            • Pentru serviciul Mesager Nocturn* preluarea se face între orele 18:00 – 21:00, iar predarea experierilor se face începând cu a doua zi lucrătoare.

*serviciul este valabil doar pentru livrări în judeţul Prahova şi oraşele Buzău, Bucureşti Braşov şi Târgovişte
Expediţia trebuie să fie pregătită în momentul preluării de către curier.

   6. Cum pot primi confirmarea de primire a unei expediţii?

Confirmarea de primire se primeşte doar în cazul în care la lansarea comenzii a fost selectat serviciul adiţional Confirmare de primire, serviciu care este taxabil separat de serviciile principale.Confirmarea de primire se poate trimite pe email sau formularul special, personal către expeditor.

   7. Doresc să modific adresa de livrare, pot primi expediţia tot astazi?

Adresa de livrare poate fi modificată dacă la lansarea comenzii a fost selectat şi serviciul Schimbare destinaţie, serviciu adiţional taxat separat faţă de serviciile principale. Redirecţionarea către o altă adresă reprezintă de fapt o altă livrare, cu termen de livrare de 48 ore. Pentru serviciul Mesager Express adresa de livrare nu poate fi modificată.

   8. În cât timp se depun banii în cont în cazul expediţiilor cu ramburs de cont colector?

Rambursul va titan casino paperwriters fi livrat în contul tău în maxim 3 zile lucrătoare. În cazul expediţiilor cu ramburs cash sumele se restituie expeditorului în 3 zile lucrătoare.

  9. Ce înseamnă serviciul cu valoare declarată?

Serviciul cu valoare declarată reprezintă asigurarea unei trimiteri poştale împotriva pierderii, furtului, distrugerii totale sau parţiale, iar despăgubirea este de 100% din valoarea declarată.

  10. Cum pot face o expediere prin RomNet Mesager?

Cea mai simplă şi comodă metodă de a face o expediere prin intermediul RomNet Mesager este de a accesa site-ul nostru www.curierexpress.ro, apăsând butonul Cheamă curier. Dacă eşti client RomNet Mesager expedierea se poate face prin intermediul aplicaţiei online pusă la dispoziţie gratuit tot pe site-ul nostru, apăsând butonul Login.